Условия за връщане
Рекламации
При получаване на стоката следва да проверите за несъответствия: констатирани липси, дефекти на стоката, несъответствие с обявения размер, несъответствие с обявената търговска марка. В случай, че установите такива следва да направите рекламация по реда на чл.125 от ЗЗП. При гореспоменатите констатации за несъответствие, следва да предявявите рекламция съгласно Чл.112 и Чл.113 от ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ - в сила от 10.06.2006
Задължение на клиента (получателя) е да отвори доставената пратка в момента на нейното получаване, в присъствие на куриера, и да провери за щети по пратката или липси от нейното съдържание, които се дължат вследствие на транспортирането. Не носим отговорност за липси и настъпили механични проблеми след преминаване на стоката във ваши ръце.
* Повторното изпращане на стоки и документи с куриер са за сметка на получателя.
Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, с който се попълва констативен протокол в три еднообрзани екземпляра. Констативният протокол е задължителен за валидността на покритите от застраховката щети и липси по пратката. Клиентът (получателят на пратката) е длъжен да изиска оригинала и копие от протокола, след което да се свърже с представител на фирмата за завеждане на рекламацията. Додис Интернационал ООД се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, само след предоставянето на протокола от страна на клиента.
- Съгласно Общите условия на платформата за електронна търговия и в съответствие със Закона за защита на потребителите (ЗЗП), вие имате право да се откажете от закупените продукти в срок до 14 дни, считано от датата, на която сте получили стоките.
- Ако желаете да върнете стоки, моля свържете се с нас чрез формата за контакт или на тел. +35928087840/ имейл orders@dodis.bg
- Изпратете ни вашия имейл адрес, номера на поръчката и причината, поради която желаете да върнете един или няколко продукта.
- Непосредствено след получаване на вашето запитване, ние ще потвърдим на вашия имейл и/или по телефона и ще изпратим куриер, който да вземе продуктите и касовия бон от вас.
- След като получим продуктите, ще проверим дали те отговарят на оригиналното състояние и вида, в който са Ви били продадени, като ще Ви уведомим, ако установим евентуални забележки, намаляващи стойността им.
- Ако желаете възстановяване на сумата, ще изпратим куриер, който да Ви изплати стойността на върнатите продукти. Срокът за възстановяване на сумата към вас е не по-късно от 14 дни считано от датата, на която ни информирате за вашето решение за отказ от продуктите.
- В случай, че рекламацията се дължи на констатирани липси, неописани дефекти на продуктите, несъответствие с обявените размери или несъответствие с обявената търговска марка, куриерските разходи са за наша сметка.
- При всички останали случаи, ние приспадаме от дължимата Ви сума, разход в размер на 2 куриерски услуги (за взимане на продуктите от Вас и за изплащане на дължимата ви сума) на стойност равна на цената за доставка до вашето населено място.